Mitä kesäkukkia aiot laittaa tänä vuonna?
- LilaViolet
Re: Mitä kesäkukkia aiot laittaa tänä vuonna?
Tällä hetkellä tulossa pelakuita, miljoonakelloja, hopeakäpälää, keijunmekkoa, lumihiutaleita ja et varmaan arvaa - orvokkeja
MItäs tykkäsit mun orvokeiden värisuorastaLilaViolet kirjoitti:Tällä hetkellä tulossa pelakuita, miljoonakelloja, hopeakäpälää, keijunmekkoa, lumihiutaleita ja et varmaan arvaa - orvokkeja
- LilaViolet
Hieno suora on tulossa ja vielä mielenkiintoisempi mitä näiden siemenistä tuleepiiamaria kirjoitti:MItäs tykkäsit mun orvokeiden värisuorastaLilaViolet kirjoitti:Tällä hetkellä tulossa pelakuita, miljoonakelloja, hopeakäpälää, keijunmekkoa, lumihiutaleita ja et varmaan arvaa - orvokkeja
Laitoin jo kuukausi sitten orvokkeja.Ne kasvavat jo hienosti. Hämähäkkikukkaa,Kesäpäivänhattu tummanpunainen.Onnistui viime kesänä hyvin Erilaisia Samettikukkia matalia.
Juuri rohmusin töistä ilmaisek... öh, siis erikoistarjouksesta pikkupetunian, lumihiutaleen ja hopeavitjan pikkutaimia. Enempään ei oikein ole rahkeita, kun parvekkeella on aika rajallisesti tilaa ja mökillä ei oikein ehdi käymään niin usein, että kesäkukat pysyisivät hengissä...
Blogini löytyy osoitteesta http://puutarhanpuolella.blogspot.fi/. Tervetuloa!
Mulle ihan outoja noi.. hopeavitja kuulostaa ihanalta... äkkiä googlettaan!!
Kasvatan oikein monta samettikukkaa edellisen vuoden siemenistä. Perustin nyt uuden kesäkukkapenkin johon kylvän paljon kosmoskukkaa, malvikkia, unikkoa, kehäkukkaa ja vuokkoja.
uutena kaverina parvekkeella on tänä vuonna huovinkukka
Tällainen mun "kotiamppelista" nyt sitten tuli... Vähän se on toispuoleinen, mutta eiköhän se siitä kesän mittaan kasva. Toivottavasti.
Blogini löytyy osoitteesta http://puutarhanpuolella.blogspot.fi/. Tervetuloa!
-
Niin, se orvokeiden värisuora.... Eihän siitä mitään sitten kuitenkaan tullut. Niitä siemeniä oli 5 per pussi....Vähänkö olin pettynyt!! Ja nyt on niin kylmääkin ollut ettei yleisestikään kuki paljon mikään. Vasta pari orvokkiakin auennut... mutta tosi kauniitahan ne on
OmaPuutarha.fi - ylläpitäjä